dm în Europa
Suntem mereu alături de clienții noștri

dm drogerie markt a recunoscut oportunitățile într-o Europă care creștea împreună, într-un stadiu incipient și a deschis cu succes, noi drumuri, prin extinderea în mai multe țări vecine. Astăzi, compania este unul dintre cele mai mari lanțuri de drogherii din Europa, cu un total de peste 3.862 de filiale și peste 66.000 de angajați. dm este organizat la nivel internațional în două subgrupe: pe lângă Austria, subgrupul Austria/CEE include alte unsprezece țări din Europa Centrală și de Sud-Est: Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația, Serbia, Bosnia-Herțegovina, România, Bulgaria, Nordul Macedoniei și Italia. Pe lângă piața germană, subgrupul german se ocupă și de afaceri în afara Europei.
În toate țările, dm este ghidat de valori neschimbate. Tocmai, acele principii de bază, în raport cu conceptul de preț, imaginea magazinului sau cu designul în ansamblu, alcătuiesc brandul dm.
Managementul international al dm
Zonele internaționale de servicii sunt centrale pentru comunitatea economică dm: în ceea ce privește structura lor tehnică, acestea corespund aproximativ diviziunii departamentelor, dar nu lucrează doar pentru o singură țară, ci oferă și servicii pentru toate țările în cooperare cu departamentele organizaţiilor din ţară. Acestea sunt responsabilitatea managerilor de departamente, sub conducerea unui grup internațional de directori generali, format din directorii generali ai dm Austria și Martin Engelmann, președinte.

De la stânga la dreapta:
Hubert Krabichler, Director General dm Austria și dm Italia
Moser Bernhard B.Sc., Membru al Comitetului Executiv, Divizia de Marketing Internațional și OCR
Mag. (FH) Petra Mathi-Kogelnik, Director General Internațional Resurse Umane
Dipl. BW Harald Bauer, Director General Internațional Marketing și Achiziții
Martin Engelmann, Președinte al Consiliului de Administrație
Dipl.-Kfm. Andreas Haidinger, Director Finanțe & Controlling și Managementul Sistemului Informatic
Mag. (FH) Marlene Draschwandtner, Membru al Consiliului de Administrație, Divizia Internațională de Sortiment
Thomas Köck, Director General Internațional Expansiune
Managementul în țările asociate
În fiecare țară dm există, cu siguranță, modificări vizibile în sortimentul de produse, iar marii producători de renume, specifici fiecărei țări se regăsesc alături de mărcile internaționale de top și de mărcile dm. Alegerea locației este, de asemenea, adaptată la condițiile de trai, la mobilitate și la ofertele disponibile în țară. „În ciuda particularităților și necesităților naționale, dm rămâne întotdeauna inconfundabil prin cele 1.793 de magazine din grup și, astfel, dorim să atingem un nivel ridicat de apreciere în rândul clienților noștri.”
Cooperare strânsă dincolo de frontierele naționale
Deschiderea unei noi piețe se face, întotdeauna, cu sprijinul colegilor din Austria și din țările dm asociate. Rețeaua de cooperare devine vizibil mai strânsă. De exemplu, distribuția mărcilor dm în țările din sud-estul Europei nu se mai realizează din centrul de distribuție austriac din Enns, ci este asigurată de colegii din Ungaria. De asemenea, sunt create centre de competență în diverse țări, pentru amenajarea magazinelor și pentru servicii IT, fiecare dintre acestea preluând sarcini pentru mai multe companii dm. Pe de o parte, acest lucru asigură eficiența prin distanțe scurte și specializare pe anumite departamente și obiective, iar pe de altă parte, oferă oportunități de dezvoltare ulterioară pentru colegii cu înaltă calificare.
„Să nu facem același lucru peste tot, ci să facem ceea ce trebuie făcut la nivel local - să o facem într-un mod care să asigure o imagine de brand puternică, comună tuturor țărilor dm, în ciuda individualităților. Aceste este principul de bază al managementului dm în toate cele treisprezece țări europene până în prezent”, spune directorul general al dm, Harald Bauer.









