Navigare principalăNavigare printre categoriiConținut principal

Conditii de utilizare dm-ul meu

Aceștia sunt termenii de utilizare pentru programul pentru clienți dm-ul meu cu contul de client dm la DM DROGERIE MARKT SRL cu sediul social în Timișoara, STRADA CREMONA, NR. 2, JUD. TIMIȘ, COD POȘTAL 300518, înregistrată la Registrul Comerțului Timiș sub numărul J35/334/2007, cod unic de înregistrare RO20790729, e-mail: relatii.clienti@dm.ro (denumit în continuare „dm”).

Din motive de lizibilitate și de mai bună înțelegere, în textul de mai jos este utilizat masculinul generic. Toate denumirile personale se aplică în mod egal tuturor genurilor.

dm-ul meu se adresează clienților din România; punem dm-ul meu la dispoziția clienților rezidenți în SEE în același mod și în aceleași condiții, pe baza Regulamentului UE privind geoblocarea (Regulamentul (UE) 2018/302); același lucru se aplică clienților rezidenți în Elveția. 

La înregistrarea și utilizarea contului de client dm și la utilizarea serviciilor dm-ul meu, de exemplu aplicația dm-ul meu, trebuie respectate o serie de reguli. Prin înregistrare, sunteți, prin urmare, de acord cu condițiile noastre de utilizare.

Rezumat: Prin deschiderea unui cont de client dm, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. 

Puteți descărca condițiile noastre complete de utilizare în format pdf aici.

Cuprins

Ce este dm-ul meu?

Rezumat: dm-ul meu este programul pentru clienți al dm care oferă clienților privați servicii complete și personalizate.

Vă puteți înregistra la noi pentru dm-ul meu cu un cont de client dm. Contul de client dm este zona dvs. personală în care aveți acces la servicii personalizate, oferte și sfaturi privind produsele și subiectele noastre. dm-ul meu însoțește și sprijină experiența dumneavoastră de cumpărături pe dm.ro, în aplicația dm-ul meu și, bineînțeles, în magazinele noastre dm.

Ce oferă dm-ul meu?

Rezumat: dm-ul meu oferă o experiență de cumpărături completă și personalizată la dm și beneficii exclusive precum cupoane și alte servicii, inclusiv dm babybonus și utilizarea completă a aplicației dm-ul meu.

dm-ul meu vă oferă servicii personalizate, oferte și conținut legate de cumpărăturile dvs. la dm.

Primiți cupoane personalizate și recomandări de produse, precum și beneficii exclusive odată cu comanda dumneavoastră. Puteți să vă gestionați comod comenzile online și să vizualizați oricând starea comenzii. Atunci când faceți achiziții în magazinul dm, puteți salva chitanța digitală direct în contul dvs. de client dm.  Dacă vi se oferă, puteți utiliza aplicația dm-ul meu pentru a vă scana singur achizițiile din magazinul dm și pentru a le plăti în mod convenabil la casa de marcat sau la casieria cu autoservire cu cod QR generat. Fie în aplicația dm-ul meu, pe dm.ro sau în magazinele dm - dorim să vă oferim asistență completă cu dm-ul meu.

dm-ul meu vă oferă acces la sfaturi complete, inclusiv buletine informative adaptate nevoilor dumneavoastră (cu condiția să fiți de acord separat) și informații despre promoțiile din magazinele dm din zona dumneavoastră. De asemenea, beneficiați de concursuri, testari de produse și alte promoții selectate pentru dumneavoastră.

dm-ul meu oferă, de asemenea, opțiunea de a activa dm babybonus, care poate fi utilizat pentru a sprijini părinții sau persoanele responsabile de copil de la sarcină până la împlinirea vârstei de 12 ani a copilului înregistrat. dm babybonus oferă sfaturi valoroase pentru părinți, concursuri, cupoane, cadouri și teste de produse atractive, de exemplu prin intermediul buletinelor informative sau prin poștă, al aplicației dm-ul meu sau al contului dumneavoastră de client dm.

În cadrul aplicatiei dm-ul meu, de asemenea, atingeți automat niveluri (praguri de vânzări) prin colectarea de reduceri, ceea ce înseamnă că puteți primi beneficii exclusive (reduceri). 

Puteți comunica cu noi în orice moment prin intermediul dm-ul meu (răspunzând întrebărilor, de exemplu, prin intermediul opțiunilor de chat).

În secțiunea următoare, vă prezentăm în detaliu beneficiile oferite de dm-ul meu.

Cumpărăturile dvs. dm

Fie în magazinele dm, pe dm.ro sau în aplicația dm-ul meu: pregătiți, urmăriți și monitorizați simplu achizițiile dumneavoastră. Serviciile dm descrise mai detaliat mai jos, cum ar fi prezentarea generală a produselor pe care le-ați achiziționat sau memorat deja, vă sunt disponibile în acest scop.

Servicii pentru pregătirea și urmărirea achizițiilor

Achizițiile mele

În prezentarea dvs. personală, puteți vizualiza și gestiona comenzile online și achizițiile efectuate în magazinele noastre dm cu cardul dvs. de client dm.

Produsele mele

Produsele mele vă arată produsele pe care le-ați achiziționat deja. Acest lucru vă permite să vă planificați următoarea achiziție și să știți de ce ați putea avea nevoie din nou.

Listele mele

Puteți salva produsele care vă plac pe listele dvs. Lista de urmărire vă ajută cu cumpărăturile online, iar lista de cumpărături vă ajută cu cumpărăturile locale.

Cupoane

Cu dm-ul meu primiți cupoane personalizate, adaptate la comportamentul dumneavoastră de cumpărare.

Condiții privind cupoanele 

Aceste condiții se aplică în mod general atunci când utilizați cupoane dm care pot fi răscumpărate în legătură cu dm-ul meu:

  • Veți primi cupoane în diferite momente atunci când participați la dm-ul meu.
  • Pentru a răscumpăra cupoanele, trebuie mai întâi să vă conectați la aplicația dm-ul meu cu datele dvs. de acces dm. Apoi puteți activa cupoanele dorite în aplicația dm-ul meu făcând clic pe „+ Activare” la „Cupoane” înainte ca acestea să poată fi răscumpărate în aplicația dm-ul meu, pe dm.ro sau în magazinele dm. Atunci când faceți cumpărături în aplicația dm-ul meu sau pe dm.ro, una sau mai multe cupoane activate de dvs. vor fi răscumpărate automat la următoarea dvs. achiziție. Răscumpărarea simultană a mai multor cupoane (combinabilitate) este posibilă, cu condiția ca acest lucru să fie permis de dm și să fie menționat în condițiile de răscumpărare aplicabile în plus față de acești termeni și condiții și să fie preluate din cupoanele respective și în condițiile stabilite acolo. Atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre dm, puteți răscumpăra cuponul (cupoanele) activat(e) de dvs. prin intermediul aplicației dm-ul meu, prezentând cardul dvs. de client dm înainte de încheierea procesului de plată.
  • Nici cupoanele, nici codul de client personalizat (codul QR care poate fi apelat în aplicația dm-ul meu) nu pot fi transmise sau vândute.
  • dm își rezervă dreptul de a modifica acest serviciu în orice moment sau de a-l întrerupe în întregime sau parțial, la propria discreție.
  • Cupoanele pot să nu mai fie răscumpărabile din diverse motive: În cazul încetării promoției, după expirarea perioadei de valabilitate, dacă cuponul/cupoanele respectiv(e) a/au fost deja răscumpărat(e) sau din motive similare/alte (cum ar fi lipsa de disponibilitate a bunurilor, restricții tehnice sau utilizarea necorespunzătoare a serviciilor noastre). dm nu este obligată să răscumpere cupoanele în astfel de cazuri justificate, cu excepția cazului în care dm a oferit în mod expres utilizatorului o garanție scrisă privind posibilitatea de răscumpărare a cupoanelor.
  • Condițiile de răscumpărare a cupoanelor respective pot fi diferite (de exemplu, perioada de valabilitate, valoarea minimă a comenzii, posibilitatea de combinare). Condițiile de răscumpărare aplicabile cuponului respectiv în plus față de aceste condiții pot fi găsite pe cuponul individual.
  • Valoarea cuponului nu poate fi plătită în numerar.

eBon dm 

dm eBon este o chitanță digitală în contul dvs. de client dm. La cerere, puteți accepta să nu mai primiți chitanța pe hârtie, ci doar dm eBon electronic în contul dvs. de client dm. Aceasta conține date privind achizițiile dvs. sub forma unei chitanțe digitale.

Condițiile dm eBon

  • Veți primi o chitanță digitală („dm eBon”) ca serviciu din contul dvs. de client dm atunci când utilizați aplicația dm-ul meu pentru a plăti în magazinele dm. Aceasta conține datele achizițiilor dvs. sub forma unei chitanțe electronice.
  • O condiție prealabilă pentru dm eBon este aplicația dm-ul meu, care este utilizată pentru a stoca dm eBon în contul dvs. de client dm.
  • Puteți accesa eBon-ul dm în contul dvs. dm-ul meu la scurt timp după achiziție. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca acest serviciu să nu funcționeze imediat în cazul unor defecțiuni/probleme tehnice, de exemplu, sau că este posibil să fim nevoiți inițial să vă furnizăm chitanța pe suport de hârtie.
  • Pentru păstrarea în siguranță, vă rugăm să salvați eBon-urile dm separat de contul dvs. de client dm. eBon-urile dm nu mai pot fi recuperate de dvs. timp de zece ani de la cumpărare sau dacă contul dvs. de client dm este anulat.
  • Chitanțele de la punctele de vânzare cu informații de activare (de ex. credit preplătit) nu sunt transmise electronic, prin urmare nu se poate efectua nicio reîncărcare folosind dm eBon. Acestea vor fi emise în continuare pe suport de hârtie.

Inspirații și promoții

Cu dm-ul meu primiți sfaturi și recomandări inspiraționale - pe dm.ro , în aplicația dm-ul meu sau, dacă doriți, prin newsletter sau notificare push.

Concursuri și promoții

Cu sprijinul partenerilor noștri de marcă, organizăm periodic concursuri și promoții cu beneficii și premii atractive.

Buletin informativ dm

În calitate de abonat la buletinul informativ dm, puteți aștepta cu nerăbdare recomandări și promoții regulate - adaptate direct pentru dvs. și nevoile dvs.

Recomandări și sfaturi privind produsele

În aplicația dm-ul meu și pe dm.ro veți primi recomandări personalizate de produse și conținut actualizat, adaptate preferințelor dumneavoastră.

Consultanță și oferte de servicii susținute de IA

În viitor, intenționăm să extindem și mai mult ofertele noastre de consultanță și servicii pentru dvs. cu o opțiune de chat care utilizează tehnologii AI. În viitorul apropiat, vom oferi, de asemenea, opțiunea de a face solicitări de informații prin introducere vocală.

dm babybonus

dm babybonus este oferta noastră de beneficii pentru părinți sau persoane responsabile de copil.

Condiții dm babybonus

  • Pentru a activa dm babybonus este necesar un cont de client dm activ. Se aplică aceste condiții de utilizare pentru programul dm-ul meu customer cu cont de client dm.
  • Puteți înregistra până la 5 copii și o sarcină sau până la 6 copii pentru dm babybonus.
  • În prezent, dm babybonus vă însoțește pe dvs. și pe copilul dvs. până când acesta împlinește 12 ani, deși dm își rezervă dreptul de a modifica sau ajusta această limită de vârstă în orice moment, la propria discreție. Puteți găsi mai multe informații privind modificarea serviciilor noastre în acești termeni de utilizare de mai jos. Sprijinul pentru copilul în cauză va înceta, iar datele acestuia vor fi anonimizate. De asemenea, aveți opțiunea de a vă șterge copilul/copiii sau sarcina în orice moment, astfel încât sprijinul oferit de dm babybonus să înceteze. Contul de client dm va rămâne activ până când este anulat de dvs. sau de dm. Puteți găsi mai multe informații în acest sens în acești Termeni de utilizare de mai jos și în Politica noastră de confidențialitate .

Dacă activați dm babybonus, veți beneficia de un sprijin complet din partea noastră, primind beneficii personalizate, de exemplu prin buletine informative sau trimiteri poștale, cupoane, prin intermediul aplicației dm-ul meu sau al contului dvs. de client dm.

  • În plus, ca parte a buletinului informativ dm, veți primi informații speciale despre dm babybonus, care este personalizat în funcție de sarcină și copil/copii sau de vârsta copilului/copiii, precum și multe alte beneficii. Vă puteți dezabona oricând de la newsletterul dm. Puteți găsi mai multe informații privind abonarea și dezabonarea de la newsletterul dm în politica noastră de confidențialitate .
  • Ca parte a babybonus, puteți participa, de asemenea, la concursuri și promoții speciale. Vă rugăm să țineți cont de condițiile de participare aplicabile, care pot fi consultate în fiecare caz în parte.

Colectați reduceri 

Prin colectarea de reduceri, puteți primi beneficii sub forma unuia sau mai multor cupoane cu reduceri atunci când atingeți anumite niveluri (praguri de vânzări).

Condiții de colectare a reducerilor

  • Condiția prealabilă pentru colectarea reducerilor este un cont de client dm activ. Se aplică aceste condiții de utilizare pentru dm loyaltybonus.

Atunci când achiziționați produse, dacă efectuați achiziția în aplicația dm-ul meu sau pe dm.xx prin intermediul contului dvs. de client dm înregistrat sau dacă prezentați cardul dvs. de client dm înainte de încheierea procesului de plată atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre dm, cifra de afaceri generată de dvs. va fi adăugată. Dacă nu doriți să faceți acest lucru, aveți, de asemenea, opțiunea de a nu utiliza contul dvs. de client dm înregistrat atunci când faceți cumpărături online (guest order) sau de a nu prezenta cardul dvs. de client dm atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre dm. În cifra dvs. de afaceri sunt luate în considerare doar achizițiile efectuate efectiv, nu și achizițiile anulate sau returnate. 

  • Atunci când atingeți anumite niveluri (praguri de cifră de afaceri) prin cifra de afaceri adăugată, veți primi beneficii exclusive (reduceri) de la dm, pe care le puteți răscumpăra la următoarea achiziție.

Date personale

Cu un cont de client dm, puteți salva și gestiona în mod convenabil datele și adresele dvs. personale.

Ce date utilizează dm?

Pentru a vă putea oferi acest serviciu complet și personalizat, de asemenea prin îmbunătățirea continuă a serviciilor contului dm-ul meu în sine, colectăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal ca parte a executării contractului contului dm-ul meu, de asemenea cu ajutorul tehnologiilor de urmărire, după cum urmează:

  • În timpul înregistrării și alte date (de bază) introduse de dumneavoastră, inclusiv numele, funcția, data nașterii și adresa de e-mail, alte date de contact sau fiscale
  • Date furnizate în mod voluntar (de exemplu, ca parte a sondajelor de interes)
  • Datele de adresă din comenzile dvs. online
  • Date privind achizițiile dvs. din comenzile dvs. online (în magazinul online dm și la www.dm-foto.ro, inclusiv datele de plată și livrare), precum și achizițiile dvs. în magazinul dm și în salonul de coafură și înfrumusețare dm (atunci când utilizați aplicația dm-ul meu și, dacă este cazul)
  • detaliile cardului de credit salvate pentru comenzi viitoare, care pot fi convertite într-un simbol criptat în magazinul online dm și în aplicația dm-ul meu
  • Restituirea cupoanelor în magazinele dm (cu aplicația dm-ul meu)
  • Informații din activarea dm babybonus-ului, inclusiv numele și prenumele, sexul și data nașterii copilului/copiilor și data preconizată a nașterii în timpul sarcinii
  • Date în legătură cu consimțăminte, de exemplu, pentru a primi buletine informative dm sau mesaje push
  • Date în contextul unui eventual schimb de informații cu noi (de exemplu, prin intermediul serviciului nostru de relații cu clienții)
  • Date atunci când vizitați site-urile web dm (de ex. dm.ro, www.dm-foto.ro), aplicațiile dm și mediile publicitare și interacționați cu noi: Informații din comportamentul dvs. de navigare și de clic, cum ar fi vizualizările de pagini, durata sesiunii, activarea cupoanelor
  • Participarea la concursuri și teste de produse 

Aceste interacțiuni vă sunt atribuite și legate de datele menționate mai sus pentru a vă cunoaște și mai bine și pentru a vă oferi asistență personalizată.

Informații juridice

Înregistrare

Condiții dm cupoane

Condiții privind atingerea pragurilor de cumpărături:

  • Cumpărăturile pe care le faceți, vor fi adăugate în contul dvs., dacă efectuați achiziții în aplicația dm-ul meu sau pe dm.ro, prin intermediul contului individual, sau dacă prezentați codul QR din aplicație, înainte de încheierea procesului de plată, atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre fizice.
  • Dacă nu doriți să faceți acest lucru, aveți opțiunea de a nu vă autentifica atunci când faceți cumpărături online (comandă pentru vizitatori) sau de a nu prezenta codul QR din aplicație, atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre fizice.
  • Pentru atingerea pragurilor de cumpărături, sunt luate în considerare doar achizițiile efective. Nu se iau în considerare achizițiile anulate sau returnate.

Avantajele dumneavoastră:

  • Un număr total de șapte (7) praguri pot fi atinse în prezent, în perioada de colectare. dm își rezervă dreptul de a modifica sau de a ajusta numărul de praguri în orice moment, la propria discreție. Se consideră că un prag este atins, atunci când suma achizițiilor ajunge exact la, sau depășește, valoarea stabilită (în Lei) pentru pragul respectiv.  În acest caz, puteți utiliza avantajele disponibile pentru acest prag. Atunci când atingeți cel mai înalt prag, puteți utiliza beneficiile disponibile pentru acel prag. Indiferent de acest lucru, cumpărăturile dvs. vor continua să fie însumate. Pragurile și beneficiile aferente pot fi consultate aici.
  • Durata perioadei de colectare, în care pot fi atinse cele șapte (7) praguri de cumpărături, este de câte un (1) an. Aceasta începe în fiecare an la data de 01.05 și se încheie la data de 30.04 a anului următor, primul an începând la 22.04.2024 și încheindu-se la 30.04.2025.
  • Cumularea cumpărăturilor efectuate începe odată cu prima achiziție efectuată cu contul de client dm, într-unul dintre magazinele noastre dm, în aplicația dm-ul meu sau pe dm.ro, după începerea oficială a programului și se încheie la sfârșitul perioadei de colectare curente.


  • La sfârșitul perioadei de colectare, achizițiile însumate până la acel moment sunt automat "resetate la zero", după care începe o nouă perioadă de colectare.  Dacă nu utilizați niciun beneficiu în perioada de colectare, adică dacă nu ați utilizat unul sau mai multe cupoane dm cu reduceri, la sfârșitul perioadei de colectare nu există nicio pretenție față de dm pentru o răscumpărare de orice fel și/sau compensație valorică, în legătură cu cumpărăturile însumate până la acel moment.
     
  • Atunci când atingeți anumite praguri prin cumpărăturile acumulate, veți primi beneficii exclusive (reduceri) de la dm, sub forma unor cupoane, pe care le puteți valorifica la următoarele achiziții. Valabilitatea cupoanelor este de patru săptămâni din momentul primirii cuponului în contul de client. Pentru cupoanele dm obținute, se aplică următoarele condiții generale de utilizare:

Cupoanele trebuie să fie activate în aplicația dm-ul meu, înainte de a putea fi valorificate pe dm.ro, în aplicația dm-ul meu sau în magazinele dm.

Pentru a utiliza cupoanele, trebuie să vă conectați la aplicația dm-ul meu, folosind datele de conectare dm. Ulterior, puteți activa cupoanele dorite în aplicația dm-ul meu, făcând clic pe "Activare", la rubrica "Cupoane", înainte ca acestea să poată fi utilizate în aplicația dm-ul meu, pe dm.ro sau în magazinele dm.

Atunci când faceți cumpărături în aplicația dm-ul meu sau pe dm.ro, cupoanele activate de dvs., cele care se pot cumula, vor fi utilizate automat la următoarea achiziție. Atunci când faceți cumpărături în magazinele noastre dm, puteți utiliza cupoanele activate de dvs. prin intermediul aplicației dm-ul meu prezentând codul QR din contul de de client dm înainte de încheierea procesului de plată.

Combinarea mai multor cupoane este posibilă numai dacă acest lucru este permis de dm și este indicat în mod expres, în condițiile de utilizare, care pot fi regăsite pe cupoanele respective, și care se aplică suplimentar față de acești termeni și condiții, și numai în condițiile stabilite acolo.

Atât cupoanele, cât și codul de client personalizat (codul QR care poate fi apelat în aplicația dm-ul meu) nu pot fi transmise sau vândute.

dm este liber să modifice în orice moment acest serviciu sau să-l întrerupă integral/parțial, la propria sa discreție.

Cupoanele pot să nu mai fie valabile din diverse motive: în cazul încetării promoției, după expirarea perioadei de valabilitate, cupoanele au fost deja utilizate, sau din alte motive (cum ar fi lipsa de disponibilitate a bunurilor, restricții tehnice sau utilizarea necorespunzătoare a serviciilor noastre).

dm nu este obligată să accepte cupoanele în astfel de cazuri justificate, cu excepția cazului în care dm a oferit în mod expres clientului o garanție scrisă, privind posibilitatea de utilizare a cupoanelor. Dacă există o suspiciune rezonabilă de fraudă, dm își rezervă dreptul de a nu permite utilizarea cupoanelor.

Condițiile de utilizare a cupoanelor respective pot fi diferite (de exemplu: perioada de valabilitate, valorile minime ale comenzilor, posibilitatea de a le combina). Condițiile de utilizare care se aplică cuponului respectiv, în plus față de aceste condiții, pot fi regăsite pe acesta.

Valoarea cupoanelor nu poate fi plătită în numerar.

Rezumat: Clienții persoane fizice cu vârsta de peste 16 de ani se pot înregistra pentru dm-ul meu. 

Condiții dm eBon:

  • Ca un serviciu al contului dumneavoastră de client dm, veți primi bon electronic pentru cumpărături atunci când utilizați aplicația dm-ul meu pentru a plăti în magazinele dm. Aceasta conține datele cumpărăturilor dvs. sub forma unui bon electronic.
  • O condiție prealabilă pentru dm eBon este aplicația dm-ul meu, care este utilizată pentru a stoca dm eBon în contul dumneavoastră de client dm.
  • Puteți accesa eBon-ul dm imediat după achiziție în contul dvs. din contul meu dm. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca acest serviciu să nu funcționeze imediat, de exemplu, în cazul unor defecțiuni/probleme tehnice, sau să fim nevoiți să vă furnizăm mai întâi chitanța pe suport de hârtie.
  • Pentru o stocare sigură, vă rugăm să vă salvați dm eBon separat de contul dvs. de client dm-ul meu. dm eBon-uri-le din contul vor putea fi vizualizate în contul dumneavoastră dm-ul meu timp de trei (3) ani de la cumpărare sau când vă închideți contul de client dm.
  • Bonurile cu informații de activare aferente cartelelor Prepay (de exemplu, creditul Prepay) nu sunt emise electronic, prin urmare nu se poate efectua nicio reîncărcare cu ajutorul dm eBon. Acestea vor fi emise în continuare pe suport de hârtie.
  • Contul de client dm este personalizat pentru utilizatorii individuali înregistrați pe nume.

  • Înregistrarea este posibilă începând cu vârsta de 16 de ani.

  • Fiecare utilizator are dreptul la un singur cont de client dm.

  • Utilizatorul trebuie să completeze cu sinceritate câmpurile obligatorii ale formularului online. Nu este permisă introducerea numelor sau adreselor altor persoane sau a unui pseudonim.

  • După introducerea completă a datelor de utilizator, va fi trimis un e-mail cu un link de activare.

  • Contul dvs. dm-ul meu va fi activat numai după ce ați confirmat link-ul de activare.

  • Linkul de activare este valabil în perioada specificată.

  • Veți primi o singură dată un e-mail de reamintire pentru a vă reaminti să vă activați contul.

Lucrăm la alte opțiuni de înregistrare prin intermediul unor părți terțe (în special în aplicația dm-ul meu).

Utilizarea contului de client dm

Rezumat: Odată ce utilizatorii și-au introdus datele de acces, aceștia își pot utiliza contul dm-ul meu și trebuie să îl protejeze de accesul terților. 

  • Utilizatorii înregistrați nu pot transmite altor persoane informații precum numele de utilizator și/sau parolele.

  • Utilizatorul trebuie să păstreze datele necesare pentru utilizare inaccesibile terților și protejate împotriva accesului neautorizat. În cazul în care un utilizator ia cunoștință de orice utilizare abuzivă a datelor sale de conectare, utilizatorul este obligat să informeze imediat dm, astfel încât dm să poată lua măsurile corespunzătoare.

  • Utilizatorul este răspunzător pentru utilizarea abuzivă a datelor sale de conectare. Aceasta se aplică în special divulgării neautorizate și stocării neglijente a datelor de conectare care permit utilizarea abuzivă.

  • Utilizatorul garantează că nu va utiliza niciun software sau program care modifică sau afectează funcția sau disponibilitatea dm-ului meu sau a serviciilor (în special aplicațiile dm) (cum ar fi tentative de hacking, atacuri prin forță brută, utilizarea sau trimiterea de spyware, viruși și viermi).

  • Dacă dm emite notificări sau instrucțiuni către utilizator cu privire la utilizarea funcțiilor contului dm-ul meu sau a serviciilor, acestea trebuie respectate de către utilizator.

  • dm pune dm-ul meu la dispoziția utilizatorilor în mod gratuit pentru o perioadă nedeterminată, dar își rezervă dreptul de a exclude în orice moment utilizatorii individuali de la înregistrare sau utilizare în cazul unei suspiciuni justificate de utilizare abuzivă sau similară, sau de a nu mai opera sau modifica dm-ul meu în ansamblu sau serviciile individuale.

Utilizarea aplicațiilor/software-ului

Rezumat: aplicațiile dm pot fi utilizate numai cu un cont de client dm și pot fi utilizate numai sub rezerva anumitor condiții (de exemplu, instalarea actualizărilor). 

  • Datele de acces specificate pentru contul dm-ul meu sunt necesare pentru a utiliza aplicațiile dm.

  • Aceste date de acces vă permit să accesați și să utilizați întreaga gamă de funcții ale aplicațiilor dm. Aplicațiile dm pot fi descărcate prin intermediul Apple App Store sau Google Play Store. Făcând acest lucru, sunteți de acord cu Termenii noștri de utilizare și cu Politica noastră de confidențialitate.

  • Software-ul și conținutul afișat în aplicațiile dm sunt protejate prin drepturi de autor.

  • Sunteți autorizat să utilizați software-ul pentru utilizarea serviciilor în modul prevăzut, în scopuri proprii. dm vă acordă un drept de utilizare simplu, nerestricționat spațial și netransferabil, în măsura necesară utilizării. Dreptul de utilizare este limitat în timp la durata contractului de licență pentru contul dumneavoastră dm-ul meu.

  • Vă angajați să instalați actualizările legate de software recomandate de dm, cu condiția ca acestea să nu modifice în mod fundamental conținutul aplicațiilor dm. Veți fi informat cu privire la noile actualizări de îndată ce conectați aplicațiile dm la internet.

Răspundere

Rezumat: dm nu este responsabilă pentru disponibilitatea neîntreruptă a ofertelor sale digitale și este răspunzătoare în conformitate cu dispozițiile de mai jos. 

  • dm nu este responsabilă pentru accesibilitatea/disponibilitatea neîntreruptă a site-ului web dm.ro și a serviciilor (în special a aplicațiilor dm).

  • Conținutul site-ului web și al serviciilor a fost creat cu cea mai mare atenție.

  • Orice răspundere în legătură cu utilizarea contului dm-ul meu și a serviciilor este exclusă; același lucru este valabil și pentru daunele cauzate de o eroare în software (dm Apps).

  • Excluderea de răspundere menționată mai sus nu se aplică în cazul în care cauza prejudiciului se bazează pe o încălcare intenționată sau prin neglijență gravă a obligațiilor de către dm sau un reprezentant legal sau un agent indirect al dm. În plus, excluderea răspunderii nu se aplică în caz de vătămare a vieții, a membrelor sau a sănătății, pentru un defect ca urmare a asumării unei garanții pentru calitatea produsului și în caz de defecte ascunse în mod fraudulos. Răspunderea în temeiul Legii privind răspunderea pentru produse rămâne, de asemenea, neafectată.

  • În cazul încălcării din neglijență a obligațiilor materiale, dm este răspunzătoare numai pentru prejudiciul previzibil tipic pentru contract. Obligațiile materiale sunt obligații a căror încălcare pune în pericol realizarea scopului contractului sau a căror îndeplinire este esențială pentru buna executare a contractului și pe a căror respectare vă bazați în mod regulat.

  • În cazul trimiterii directe sau indirecte la pagini de internet externe („link-uri”, „hyperlink-uri” sau alte forme de integrare), dm se distanțează de conținutul acestor pagini de internet externe. dm nu este răspunzătoare pentru aceste pagini de internet sau pentru conținutul extern. Responsabilitatea revine exclusiv furnizorului acestor pagini de internet sau persoanelor responsabile pentru conținutul extern.

Modificări ale contului de client dm, ale serviciilor și ale termenilor de utilizare

Rezumat: Actualizăm periodic Termenii de utilizare, vă informăm în prealabil prin e-mail, astfel încât să vă puteți opune, sau vă obținem consimțământul. 

  • dm poate modifica în orice moment (și unilateral) funcțiile dm-ul meu, serviciile dm (în special aplicațiile dm) și Termenii de utilizare pentru a ține cont de hotărârile instanței supreme și de modificările legislative, de dezechilibrele speciale între performanță și contraprestație sau de lacunele de reglementare și de cerințele tehnice care apar ulterior încheierii contractului.

  • Funcțiile/serviciile individuale pot fi oferite din nou, modificate, suspendate sau reziliate de dm în orice moment. dm poate, de asemenea, să întrerupă în general contul de client dm în întregime.

  • Noile condiții de utilizare vor fi trimise utilizatorului prin e-mail. Noile condiții de utilizare vor fi considerate ca fiind acceptate, cu excepția cazului în care utilizatorul se opune acestora sub formă de text (în scris, prin e-mail) către dm în termen de trei săptămâni de la primirea noilor condiții de utilizare. - Obiecția poate fi făcută prin ștergerea contului de client dm sau prin contactarea echipei noastre de protecție a datelor (prin poștă la adresa:  Str. Cremona, Nr. 2 , 300518 Timișoara , Timiș sau la adresa de e-mail:  DPO.ROMailbox@dm.ro).

  • În cazul unei contestații, contractul de utilizare pentru contul de client dm al utilizatorului va fi incetat la două săptămâni după expirarea perioadei de contestare. De asemenea, se inceteaza in mod automat participarea la celelalte servicii dm.

Încetarea utilizării

Rezumat: Utilizatorul poate rezilia el însuși contul de client dm în orice moment. dm poate rezilia utilizarea contului de client dm, în special dacă există o încălcare a condițiilor de utilizare sau o utilizare abuzivă sau o suspiciune rezonabilă. 

  • dm poate rezilia complet contul de client dm al utilizatorului și contractul de utilizator sau poate rezilia participarea utilizatorului la un serviciu în cazul în care utilizatorul încalcă prezentele condiții de utilizare sau dacă există o utilizare abuzivă sau alte motive justificate, cum ar fi suspiciunea rezonabilă din partea dm (de exemplu, suspiciunea rezonabilă de manipulare (înregistrări multiple)).

  • Dacă dm a anulat contul de client dm al utilizatorului și/sau participarea acestuia la unul sau mai multe servicii, utilizatorul nu se poate înregistra din nou fără acordul expres al dm.

  • Încetarea contului de client dm și/sau încetarea unuia sau mai multor servicii, dacă este posibil separat, de către utilizator este posibilă în orice moment.

  • Închiderea contului de client dm înseamnă că participarea la celelalte servicii nu mai este posibilă. Aceasta înseamnă, de asemenea, de exemplu, că nu mai puteți utiliza aplicațiile dm și că cupoanele dvs. vor expira.

Dacă nu v-ați conectat la contul dvs. de client dm timp de doi ani, vom șterge contul dvs. de client dm din motive de protecție a datelor. Vă vom trimite în prealabil un e-mail la adresa de e-mail stocată în contul dvs. de client dm, astfel încât să vă puteți conecta din nou și să împiedicați ștergerea.

Întrebări și răspunsuri

Pentru întrebări despre protecția datelor sau despre datele dumneavoastră personale la dm, puteți sau il puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor:

prin e-mail: Relatii.Clienti@dm.ro sau DPO.ROMailbox@dm.ro

sau prin poștă: 
dm drogerie markt SRL
Relatii clienți 
Str. Cremona, Nr. 2 , 300518 Timișoara 

În plus, aveți posibilitatea de a ne contacta prin intermediul formularului de contact.

Aprilie 2025

  1. dm poate șterge contul de client dm-ul meu și poate înceta complet contractul de utilizator sau poate refuza participarea utilizatorului la un serviciu, dacă utilizatorul încalcă acești termeni de utilizare, sau dacă există alte motive justificate din partea dm (de exemplu, suspiciune rezonabilă de manipulare, cum ar fi, înregistrări multiple). În cazul în care dm a șters contul de client dm-ul meu și/sau a încetat participarea la unul sau mai multe servicii, utilizatorul nu se poate înregistra din nou fără acordul expres al dm.
  2. Ștergerea contului de client dm-ul meu și/sau încetarea unuia sau mai multor servicii din partea utilizatorului sunt posibile în orice moment.
  3. Ștergerea contului dm-ul meu înseamnă că nu veți mai putea participa la alte servicii oferite de dm. Aceasta înseamnă, de asemenea, că nu veți mai putea utiliza aplicațiile dm, iar cupoanele dvs. vor expira. După ștergerea datelor dvs., nu mai este posibilă primirea informațiilor.
    Dacă nu ați utilizat cardul de client timp de 3 ani de la începerea contractului, contul dvs. va fi sters automat. Toate datele cu caracter personal care nu mai trebuie stocate din motive impuse de legislația în vigoare vor fi șterse după termenul menționat anterior.

Drepturile persoanelor vizate și responsabilii cu protecția datelor

1. Drepturile persoanelor vizate 

Clienții noștri au dreptul de acces la prelucrarea datelor cu caracter personal care îi privesc, dreptul  la portabilitatea datelor și, dacă este cazul, dreptul la ștergerea, rectificarea, restricționarea prelucrării și/sau dreptul de a se opune prelucrării, precum și dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere din România:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336 , București, România 

2. Informații speciale privind dreptul de opoziție în conformitate cu art. 21 GDPR  

Aveți dreptul de a vă opune în orice moment, din motive legate de situația dumneavoastră particulară, prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc și care este efectuată în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR (prelucrarea datelor pentru protecția unui interes legitim). Acest lucru este valabil și pentru crearea de profiluri pe baza acestui temei juridic (art. 4 pct. 4 GDPR).

Dacă vă opuneți, nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care putem demonstra că există motive legitime și imperioase pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau că prelucrarea servește la afirmarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale. În cazul în care obiecția dvs. este îndreptată împotriva prelucrării datelor dvs. în scopuri publicitare, în temeiul art. 6 (1) f) GDPR, vom opri imediat prelucrarea, fără o examinare suplimentară. În plus, vă atragem atenția că prin refuzarea tuturor proceselor de prelucrare a datelor, realizarea contractului cu privire la cardul de client și desfășurarea programelor pentru clienți pot fi limitate sau nu mai pot fi posibile.

Întrebări și răspunsuri

Pentru întrebări despre protecția datelor sau despre datele dumneavoastră personale la dm, puteți sau il puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor:

prin e-mail: Relatii.Clienti@dm.ro

sau prin poștă: 

dm drogerie markt SRL
Relatii clienți 
Str. Cremona, Nr. 2 , 300518 Timișoara 

În plus, aveți posibilitatea de a ne contacta prin intermediul formularului de contact.