Navigare principalăNavigare printre categoriiConținut principal

Politica de retur și schimb

Puteți să returnați articolele în termen de 14 zile. Excepție produsele de igienă, care au fost desigilate.
Vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru a vă asigura că produsele ajung la noi, iar dumneavoastră primiți banii înapoi cât mai rapid.

Dacă aveți cont de client în magazinul online dm:

  1. Conectați-vă la contul dumneavoastră de client. La rubrica „Comenzile mele” găsiți formularul de retur în format pdf.
  2. Completați câmpurile pentru motivul returnării și datele dvs. în formularul de retur și introduceți-l în colet. 
  3. Ambalați produsele într-o cutie bine sigilată.
  4. Contactați Serviciul Clienți la adresa relatii.clienti@dm.ro. Mail-ul trebuie să conțină următoarele informații: numele dvs., numărul de telefon la care puteți fi contactat, data la care se dorește ridicarea, câte colete sunt de ridicat și numărul comenzii online. Colegii vor procesa returul și vor solicita ridicarea coletului de către DPD.
  5. Predați pachetul curierului. Veți primi o fișă de expediere, pe care trebuie să o păstrați într-un loc sigur. Este o dovadă importantă în cazul în care coletul se pierde.

Pentru toți cei care nu sunt înregistrați:

  1. Contactați Serviciul Clienți la adresa relatii.clienti@dm.ro și solicitați procesarea unui retur. Mail-ul trebuie să conțină următoarele informații: numele dvs., numărul de telefon la care puteți fi contactat, data la care se dorește ridicarea, adresa de la care se dorește ridicarea coletului, câte colete sunt de ridicat și numărul comenzii online.  Colegii vor procesa returul și vor solicita ridicarea coletului de către DPD.
  2. Veți primi de la relatii.clienti@dm.ro formularul de retur pe care va trebui să îl completați. Doar pe baza formularului putem identifica returul pentru a-l procesa.
  3. Ambalați produsele, adăugați formularul de retur și sigilați bine cutia.
  4. Predați pachetul curierului. Veți primi o fișă de expediere, pe care trebuie să o păstrați într-un loc sigur. Este o dovadă importantă în cazul în care coletul se pierde.  

Nu se pot returna sau schimba articole din comanda dumneavoastră în magazinele fizice dm. Puteți returna articolele utilizând formularul de retur, urmând pașii de retur.

Atunci când primim returul, acesta va fi identificat pe baza formularului de retur. Veți primi apoi un e-mail de confirmare. Suma vă va fi transferată înapoi în termen de câteva zile. Timpul de rambursare variază în funcție de modalitatea de plată utilizată în momentul plasării comenzii. În cazul plății ramburs, acest lucru poate dura până la 7 zile lucrătoare.