Navigare principalăNavigare printre categoriiConținut principal

eBon în aplicația dm-ul meu – bonul digital: practic și ecologic.

Utilizați bonul digital

Când faceți cumpărături în magazinele noastre dm, puteți utiliza acum bonul digital: pur și simplu accesați cardul dvs. de client în aplicația „dm-ul meu” și scanați-l înainte sau în timpul procesului de plată la casierie, pe ecranul clientului. eBon va fi afișat apoi în mod clar în contul dvs. de client, la rubrica „Cumpărăturile mele din magazin”.

Descărcați acum aplicația „dm-ul meu”

  1. Descărcați aplicația din App Store banner negru cu text alb
  2. Text alb pe fundal negru cu mesajul Acum pe Google

Mai multă claritate! Iată cum funcționează:

  1. Ecran de telefon cu logo-ul aplicației DM și simbol de descărcare. Rezultat: Aplicație mobilă DM pe ecran de telefon cu simbol de descărcare

    Pasul 1

    Descărcați aplicația dm-ul meu pe telefonul dvs. mobil și înregistrați-vă cu un cont de client dm-ul meu sau conectați-vă in contul dvs. de client dm-ul meu existent în aplicația dm-ul meu.

  2. QR code pe ecranul unui telefon cu opțiunea de renunțare la bonul de casă tipărit

    Pasul 2

    Accesați cardul dvs. digital de client în aplicația dm-ul meu. Glisați micul comutator de sub codul QR spre dreapta pentru a dezactiva imprimarea bonurilor pe hârtie. În magazinul dm: scanați cardul dvs. de client înainte sau în timpul procesului de plată.

  3. Achiziții în magazin afișate pe ecranul unui telefon mobil cu prețuri în lei

    Pasul 3

    Pentru o mai bună vizualizare a cumpărăturilor dvs., veți primi un bon digital în aplicația dm-ul meu după finalizarea cumpărăturilor. Bonurile dvs. dm eBons se găsesc în contul dvs. de client, în secțiunea „Cumpărăturile mele din magazin”.

Cele mai importante răspunsuri despre dm eBon

Ce este dm eBon și unde îl pot găsi?

dm eBon este un bon de casă digital, care este afișat în contul clientului, în secțiunea „Achizițiile mele din magazin”. Este important să vă identificați la fiecare cumpărătură la casă cu aplicația dm-ul meu. Cu dm eBon puteți în continuare să returnați produse și să beneficiați de servicii de garanție.

Pot returna articole cu dm eBon?

Desigur, puteți returna produsele pe care nu doriți să le păstrați cu dm eBon în magazinul dm.

Pot primi un eBon și fără aplicația dm-ul meu?

Veți primi dm eBon numai dacă scanați cardul de client dm-ul meu (cod QR) la casă. Numai astfel putem atribui bonul de casă și îl putem salva în contul dvs. de client. Crearea unui dm eBon este posibilă numai cu aplicația dm-ul meu.

Pot digitaliza ulterior un bon de casă pe hârtie?

Veți primi dm eBon dacă scanați cardul dvs. de client digital la casă în timpul cumpărăturilor. În prezent, nu este posibilă crearea ulterioară a dm eBon.

De ce nu am primit un eBon, deși am scanat aplicația dm-ul meu?

Asigurați-vă că utilizați cea mai recentă versiune a aplicației „dm-ul meu”. Este necesară versiunea 2.35.0. Dacă este necesar, efectuați o actualizare. De asemenea, este important să scanați codul QR în sine și nu o captură de ecran a codului QR.

Cum pot opta definitiv pentru a primi un eBon în locul unui bon de casă tipărit pe hârtie?

Pentru a renunța definitiv la primirea unui bon de casă pe hârtie, activați pur și simplu comutatorul glisant pe care îl găsiți pe cardul dvs. digital de client, sub codul QR din aplicația dm-ul meu. Vă rugăm să rețineți: cardul digital de client trebuie scanat în continuare la fiecare cumpărătură la casă pentru a primi bonul electronic dm. De asemenea, este necesară cel puțin versiunea 4.23.0 a aplicației.

Cum pot primi totuși un bon tipărit după ce am renunțat la tipărirea bonului?

Dacă vă răzgândiți și doriți un bon tipărit, puteți solicita un bon de casă tipărit la casă în timpul procesului de plată.