Navigare principalăNavigare printre categoriiConținut principal

Povestea companiei dm

O gamă clară de produse de drogherie, cele mai bune prețuri, autoservire: La începutul anilor '70 lui Götz W. Werner i-a fost destul dificil să găsească colaboratori pentru noul său concept. Dar el a rămas persistent și a pus bazele celei mai de succes și populare drogherii de astăzi din Europa.

Anii ‘70

  1. 1978

    1978 – Creștere rapidă

    Spar Austria preia drogheriile Vita Drogeriemärkte ale Metro și aduce 50 de locații noi pentru dm. Cu ajutorul Spar, rețeaua de drogherii dm este dublată la peste 100 de filiale.

  2. 1973

    1973 – Cum a început totul

    Götz W. Werner este printre primii din Germania care a dezvoltat conceptul de autoservire în drogherii.

  3. 1976

    1976 – dm Austria este fondată

    Günter Bauer aduce ideea dm în Austria. În data de 6 noiembrie 1976 s-a deschis prima drogherie austriacă în Piața Porumbeilor.

  4. 1978

    1978 – Creștere rapidă

    Spar Austria preia drogheriile Vita Drogeriemärkte ale Metro și aduce 50 de locații noi pentru dm. Cu ajutorul Spar, rețeaua de drogherii dm este dublată la peste 100 de filiale.

  5. 1973

    1973 – Cum a început totul

    Götz W. Werner este printre primii din Germania care a dezvoltat conceptul de autoservire în drogherii.

  6. 1976

    1976 – dm Austria este fondată

    Günter Bauer aduce ideea dm în Austria. În data de 6 noiembrie 1976 s-a deschis prima drogherie austriacă în Piața Porumbeilor.

Capătul listei

Anii ‘80

  1. 1989

    1989 – Logistică proprie

    Centrul de distribuție din Enns intră în funcțiune. De acolo, toate filialele dm sunt aprovizionate cu marfă direct.

  2. 1982

    1982 – Aici sunt om

    Echipa germană și austriacă de management lucrează împreună pentru dezvoltarea filozofiei și principiilor companiei. Accentul este pus pe oameni, fie aceștia angajați sau clienți.

  3. 1984

    1984 – ZPregătire pentru viitor

    dm începe cu pregătirea ucenicilor în drogherii și este recunoscut mai târziu de mai multe ori pentru conceptele de formare și educație.

  4. 1984

    1984 – Pionier tehnic

    dm Austria este prima companie de retail din industrie care și-a echipat filialele cu case de marcat cu scanner.

  5. 1986

    1986 – Inițiator de tendințe

    dm Austria începe să dezvolte o gamă largă de produse organice.

  6. 1987

    1987 – Extinderea ofertei

    dm Austria începe cu o gamă unică de servicii: primul studio de cosmetică și prima pauză...

  7. 1987

    ... sănătoasă deschise în Innsbruck.

Capătul listei

Anii ‘90

  1. 1996

    1996 – Schimbarea constantă a lumii

    dm sprijină evenimentul Alergarea Femeilor din Austria și totodată cel mai mare eveniment de alergare destinat femeilor din Europa continentală.

  2. 1990

    Anii '90 - multe noutăți în zona de est

    dm începe cu primul val de extindere către Europa de Est. Țări precum Cehia, Slovacia, Ungaria și Slovenia extind familia dm.

  3. 1991

    1991 – Styling realizat de dm

    Primul studio de coafură dm se deschide la Salzburg.

  4. 1994

    1994 – Aici mă regăsesc. Aici cumpăr.

    De acum înainte, dm se va concentra asupra oamenilor și în comunicarea externă. Vechiul slogan, „Mărci mari - prețuri mici”, este înlocuit cu unul nou.

  5. 1994

    1994 – Permanent avantajos

    dm introduce în Austria prețul permanent și promite astfel clienților săi că prețul de vânzare al unui produs nu va fi modificat timp de cel puțin patru luni.

  6. 1995

    1995 – mărci dm

    Cu alverde NATURKOSMETIK, Balea, babylove și serviciile foto Paradies, dm Austria lansează primele mărci proprii dm.

Capătul listei

Anii 2000

  1. 2009

    2009 – se lansează indemnizația dm pentru copii

    Împreună cu Caritas și acțiunea Leben, sunt sprijinite familiile și părinții singuri care trăiesc cu greutăți financiare. Având în vedere că scutecele reprezintă o povară pentru bugetul gospodăriei, dm oferă un milion de scutece premium babylove în fiecare an. În 2019, inițiativa a sărbătorit cea de-a zecea aniversare: 10 milioane de scutece au fost deja distribuite.

  2. 2000

    Anii 2000 - expansiunea continuă

    Subgrupul crește odată cu alăturarea Serbiei, Bosniei-Herțegovina, României și Bulgariei, având acum 10 membri.

  3. 2000

    2000 – Logo nou

    Valul dm de astăzi înlocuiește binecunoscuta marchiză în sigla dm.

  4. 2004

    2004 – Formare excelentă

    dm introduce castingul pentru ucenici și devine cel mai mare trainer în cele trei profesii: frizer, cosmetician și pedichiurist. Urmează mai multe distincții, precum premiul pentru unul dintre cei mai buni angajatori din Austria.

  5. 2006

    2006 – Noul sediu central

    Noul sediu central dm va fi deschis pe o suprafață de 7.100 m2 în orașul Wals, lângă Salzburg.

  6. 2007

    2007 – Introducerea punctelor electronice

    Cardul de client dm active beauty înlocuiește punctele de colectare și punctele autoadezive.

Capătul listei

Anii 2010

  1. 2018

    2018 dm stabilește noi standarde în ceea ce privește sustenabilitatea

    În calitate de prima drogherie din Austria, dm introduce stații de reumplere pentru detergenți de rufe și detergenți de spălat vase organici. Alternativele sustenabile din toate gamele sunt marcate cu etichete verzi.

  2. Neuer Inhalt (1)

    Anii 2010 - dm salută Macedonia de Nord și Italia

    În 2012, primele două filiale dm s-au deschis în capitala Macedoniei de Nord, Skopje. În 2017, subgrupul dm s-a îmbogățit cu cel mai nou membru, Italia.

  3. 2010

    2010 Căutare de ucenici noi

    Conform sloganului „Nu mă poate avea oricine” , dm schimbă mecanismul de căutare al ucenicilor și se implică în căutarea acestora în calitate de antrenor. Astfel, cu peste 60% mai mulți ucenici se implică în proiectul premiat.

  4. 2011

    2011 Sănătate la dm

    În cadrul cooperării cu farmacia „Zur Rose”, dm oferă clienților săi un alt serviciu important: transportul medicamentelor eliberate fără rețetă, care sunt aprobate în Austria.

  5. 2013

    2013 Experiență de cumpărături XXL

    dm deschide un magazin în SCS din Vösendorf cu peste 1.200 m2 și aproximativ 2.000 de produse suplimentare.

  6. 2014

    2014 Un magazin foarte special

    dm intră în mediul online prin site-ul www.meindm.at - o combinație inovatoare de magazin și reviste online.

  7. 2015

    2015 Prețuri mereu avantajoase

    Prin campania Immergünstig¸dm stabilește promisiunea prețurilor pe termen lung într-o nouă formă, cu mare succes în rândul clienților.

  8. 2018

    2018 PAYBACK

    dm întrerupe beneficiile programului Active Beauty în favoarea dorinței clienților pentru un program multi-parteneri. Cooperarea cu PAYBACK a fost primită în mod pozitiv, după doar trei zile au fost deja înregistrate jumătate de milion de noi înregistrări.

Capătul listei