Aici mă regăsesc. Aici cumpăr.
Aceasta nu este doar o expresie la întâmplare, ci chiar filosofia dm și anume, promisiunea sinceră prin care, dm drogerie markt recunoaște oamenii prin unicitatea lor - fie ca client, angajat sau partener.
Accentul este pus pe oameni
Pentru a sublinia individualitatea fiecărui om, dm oferă o gamă variată de produse, perfect coordonată pentru a acoperi nevoile și dorințele tuturor. Cu o gamă inovatoare și diversă de produse, de cea mai înaltă calitate, numeroase servicii și consiliere competentă, dm își trăiește filozofia companiei. Acest lucru este exprimat și în prețurile accesibile ale produselor, pe termen lung: acest lucru garantează că, fiecare client se poate bucura de cumpărături mereu ieftine la dm.
Managementul are nevoie de valori
Provocarea noastră permanentă este modelarea unei organizații prin care să înnobilăm cerințele clienților noștri, să oferim partenerilor și oamenilor cu care colaborăm posibilități de dezvoltare continuă, dar mai ales, să acționăm ca un colectiv în comunitate. Prin urmare, managementul corporativ al dm se bazează pe trei principii cheie:
Principiile clienților dm
Folosind mijloacele de marketing adecvate, ne diferențiem de concurență și fidelizăm clienții, anticipând nevoile acestora prin gama noastră de produse și servicii. Scopul nostru este să avem mereu clienți mulțumiți, care doresc să se întoarcă în drogheriile dm.
Principiile angajaților dm
Dorim să oferim tuturor angajaților oportunitatea de a învăța unul de la altul, de a se cunoaște și de a se recunoaște reciproc în individualitatea lor. Prin urmare, munca în echipă în cadrul dm este caracterizată de echitate, integritate și transparență. Pe baza acestor relații de încredere, dorim să facilităm angajaților noștri cunoașterea modului de funcționare și organizare a companiei și să le oferim certitudinea că, activitatea pe care o desfășoară este evaluată obiectiv.
Principiile parteneriale dm
La dm menținem o colaborare de lungă durată, fiabilă și echitabilă cu partenerii noștri. Pentru a atinge obiective comune, dm oferă nu numai transparență, ci și o comunicare deschisă, bazată pe încredere și onestitate, astfel încât aceștia să ne recunoască ca un partener cu care își pot atinge propriile obiective.
„Idealismul este o parte însemnată a eforturilor depuse, pentru a obține principii însemnate. De asemenea, este nevoie de mult curaj și realism, pentru a măsura sincer circumstanțele reale, împotriva idealurilor.”
Martin Engelmann, Președinte al Consiliului de Administrație al dm