Navigare principalăNavigare printre categoriiConținut principal

dm România pune sănătatea mamelor în prim-plan: educație și inspirație la Brașov

Conferințele Sănătății Feminine organizate de dm România au adus un suflu nou în comunitatea din Brașov, reușind să strângă 100 de mame și femei dornice să învețe despre importanța sănătății lor. Evenimentul, care a avut loc la Hotel Qosmo, a avut ca temă centrală „Mame sănătoase, familii fericite!” și a subliniat necesitatea integrării grijii de sine în viața de zi cu zi a mamelor.

Conferință despre sănătatea feminină cu trei femei pe scenă discutând

O seară dedicată sănătății feminine

Pe 22 iulie, la Brașov, participantele au avut ocazia să interacționeze cu specialiști pe parcursul celor trei ore. Ele au participat la discuții aplicate și au putut adresa întrebări într-un mediu prietenos. Printre invitații speciali s-au numărat:

  • Criste Roxana - terapeut, facilitator constelații sistemice, profesor psihopedagog
  • Anca-Roxana Buzdugan - fondatoarea Asociației New Community
  • Andreea Irimescu – Sales & Marketing Manager reprezentantă în industria FMCG
  • Ana Norton – reprezentantă producător și distribuitor servicii FMCG
  • Otilia Bara – specialist în industrie cosmetică

 

Sănătatea femeilor trebuie sprijinită prin educație accesibilă și deschidere către dialog. dm își dorește ca fiecare mamă să se simtă unică și susținută, astfel încât să poată spune cu încredere: „Sunt #fixeu”.

„Într-o perioadă în care totul este artificial, inteligența artificială, filtre, măști, povești inventate să pară totul perfect, cred că #fixnoi, #fixeu, #fixautenticitatea mea, #fixașa cum sunt eu, devin din ce în ce mai valoroase. Și doar așa pot să mai spun ce am de spus, fiind #fixeu. Chiar dacă de-a lungul anilor sunt sigură că ați auzit și voi tot felul de critici, ca: «Ești prea sensibilă!» sau «Te gândești prea mult la tine și uiți de copilașul tău!» sau «Cum poți să pleci în concediu fără copil?» sau «De ce ești așa neîngrijită?» etc. Cred că important e să rămâneți autentice, să rămâneți #fixvoi”, este mesajul transmis de Anca-Roxana Buzdugan, fondatoarea Asociației New Community, speaker în cadrul conferinței de la Brașov.

O femeie vorbind la o conferință în fața unui public într-o sală de conferințe

Următoarele opriri

După succesul de la Brașov, dm se pregătește să continue seria Conferințelor Sănătății Feminine la Timișoara. Participarea la eveniment va fi gratuită, dar locurile sunt limitate. Pentru a vă asigura un loc, este recomandat să urmăriți paginile oficiale de social media ale dm România pentru detalii despre înscriere. 

Calendarul complet al conferințelor:

  • 8 iulie, Constanța: Protecție solară și sănătatea pielii
  • 22 iulie, Brașov: Mame sănătoase, familii fericite
  • 5 august, Timișoara: Nutriție pentru o viață echilibrată
  • 19 august, Cluj-Napoca: Sănătate intimă și bunăstare feminină

Brandurile prezente în cadrul evenimentului și în pachetul de beneficii oferite participantelor sunt: Vaseline, Synergy Therm, Rieman P20, Skin1004, Garnier, Libresse, Hipp, Nuk, Bambo Nature, Dalin, Vitaxynergy, Biseptol, Dacia Plant, Fares, Chilly, Always, Durex, Bibs, SUNDANCE, dmBio, babylove și Balea.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm  este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 160 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.