dm drogerie markt încurajează dezvoltarea sinelui printr-o campanie națională care vorbește despre schimbare

16. 01. 2020 - dm drogerie markt începe anul 2020 cu o propunere: să facem fiecare dintre noi pașii necesari pentru dezvoltare. Campania „Change” se bazează pe filozofia dm, care spune că a fi deschis la schimbare înseamnă, în același timp, a fi pregătit pentru nou, a fi deschis către lume și a fi imparțial. Aceasta se desfășoară în mai multe etape, atât în mediul online, cât și în magazine, dar, pentru început, accentul va fi pus pe următoarele două teme:
• frumusețea din interior - la începutul anului încurajăm reflecția și interogarea sinelui, oferind totodată inspirație pentru mai multă atenție către un stil sănătos de viață și „joie de vivre”;
• frumusețea din exterior - „Compararea este sfârșitul fericirii și începutul nemulțumirii”, spunea filosoful Kierkegaard, astfel că dm drogerie markt ne încurajează să nu ne mai comparăm și să nu ne mai punem la îndoială calitățile pe care le avem.
„Mediul în care trăim și tot contextul social ne arată că e nevoie de o schimbare. Lucrurile pe care le facem pentru noi pot ajuta lumea întreagă, dar și invers. Pentru a putea îmbunătăți întregul mediu, trebuie să facem fiecare dintre noi mai mulți pași, trebuie să recunoaștem că există mai multe 'adevăruri', iar din acest motiv dm pune întrebările care îi fac pe oameni să ia o pauză, să mediteze. Întrebările se referă la zona de confort a fiecăruia, convenții sociale, prejudecăți și stil de viață.”, spune Daniela Jordanovski, Director Achiziții şi Marketing al dm drogerie markt România.
dm drogerie markt s-a implicat și se implică activ în comunitate, în creșterea sustenabilității și a promovării unui stil de viață sănătos. O mare parte a produselor beneficiază acum de varianta bio și eco-friendly, brandul oferind cumpărătorilor și ambalaje biodegradabile. Totodată, compania s-a implicat în mai multe acțiuni de responsabilitate socială, cea mai recentă fiind „Caravana îmbrățișărilor”, desfășurată în parteneriat cu MagiCAMP România.
Prin intermediul campaniei „Change”, promovată totodată și în mediul on-line prin canalele media oficiale, dm încurajează „starea de bine”, atât interioară, cât și exterioară, dar și în relație cu ceilalți și cu mediul înconjurător. Astfel, în prima parte a anului, compania va pune la dispoziția celor care trec pragul magazinelor, o mare diversitate de alimente sănătoase și produse de wellness, îndemnându-i pe toți să își găsească drumul propriu spre starea de bine din interior. Aceasta se derulează în perioada ianuarie-februarie și susține descoperirea și redescoperirea lucrurilor care oferă liniște și satisfacție interioară. Următoarea perioadă va vorbi despre frumusețea din exterior, întreaga campanie aducând în prim-plan întrebări care activează, inspiră și motivează - și au întotdeauna legătură cu schimbarea.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.
